Witam,
z jakiego artykułu wynika, że wynagrodzenia i ZUS można wliczyć w koszty (jeżeli zostaną zapłacone w terminie) w miesiącu, którego dotyczą? W szkole uczyli mnie, że księgujemy je w koszty w miesiącu w którym zostały zapłacone. I teraz trochę mi się pomieszało :) proszę o odpowiedź.
Karolina Plichta
prawie 6 lat
temu
Gdzie znajdę wykład Kalkulacja wynagrodzeń - dodatek do tego kursu ?
Natalia Just
ponad 3 lata
temu
Jest to kolejny temat, który znajduje się tutaj:https://kursy-rachunkowosci.pl/kursy/podatkowa-ksiazka-przychodow-i-rozchodow-premium/rozrachunki-z-pracownikami/0-rozrachunki-z-pracownikami-cz-1-kalkulacja-wynagrodzen-demo
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk i personalizacji reklamy.
Więcej informacji możesz znaleźć w naszej
Polityce Prywatności