Marketing w biurze rachunkowym

W trakcie konferencji poznasz także najskuteczniejsze sposoby promowania swojego biura rachunkowego. Agnieszka Pojda pokaże Ci różne marketingowe sposoby na to, aby Twoje biuro mogło cieszyć się ciągłym zainteresowaniem wśród klientów. W prelekcji „Biuro rachunkowe w social mediach i marketing biura rachunkowego” dowiesz się, jak znaleźć swojego idealnego klienta. To od niego wszystko się zaczyna, ponieważ do niego chcesz dotrzeć ze swoją ofertą i dla niego rozliczać działalność gospodarczą. I to jest dopiero punkt wyjścia do dalszych rozważań, bo jeśli już wiesz, dla kogo chcesz pracować, to czas na zadbanie o wizerunek twojego biura rachunkowego.

Często właściciele biur rachunkowych zastanawiają się, czy warto mieć stronę internetową?

Na to pytanie także znajdziesz tutaj odpowiedź. A nawet pójdziemy krok dalej, bo dzięki tej prelekcji będziesz w stanie przygotować plan minimum tego, co możesz publikować na swojej stronie WWW.

Drugą częstą zagwozdką niejednego biura jest to, czy są im potrzebne kanały w social mediach, takie jak Fanpage (na Facebooku), czy konto na Instagramie. Poznasz argumenty za ich posiadaniem. A jeśli już dane biuro rachunkowe je ma, to co na nich publikować? Dowiesz się, jak napisać krótkiego posta oraz przygotować do niego grafikę. A także poznasz prosty i darmowy program do twoich działań graficznych.

Oprócz tego poruszymy także temat tego, jak docierać do nowych klientów za pomocą social mediów.

Na te właśnie pytania i to na praktycznych, z życia wziętych przykładach, uzyskasz odpowiedź na konferencji Mentoris.

Jest to nagranie prelekcji, która odbyła się w ramach konferencji z okazji 10-lecia Mentoris.

Czas trwania: ok. 50 min. Materiały pdf do pobrania.

Aby sprawdzić swoją wiedzę z tego tematu zaloguj się i

wykup dostęp

dot