Czy osoba prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą, rozliczająca się na zasadach podatku liniowego może wpisać "koszty wynajmu biura" w KPiR w kolumnie wydatki (koszty) pozostałe koszty (kolumna 13)?
Monika Szczepanik
ponad 6 lat
temu
Tak, jeżeli celowość wydatku została zachowana czyli jesteśmy w stanie wykazać, że biuro jest nam niezbędne do prowadzenia działalności.
Magdalena Hosiawa (Wykładowca)
ponad 6 lat
temu
Mam pytanie a to nie jest tak że kolumna 12 w KPiR to koszty reprezentacji i reklamy objęte limitem kolumna 13 wynagrodzenie w gotówce i w naturze kolumna 14 to pozostałe wydatki a kolumna 15 to suma 12+13+14 ???
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk i personalizacji reklamy.
Więcej informacji możesz znaleźć w naszej
Polityce Prywatności