19. Stworzenie raportu kasowego.

Wykład stanowi rozwiązanie przykładu dotyczącego dowodów kasowych. Prezentuje w jaki sposób należy wypełnić raport kasowy na podstawie źródłowych dowodów kasowych takich jak: dowód wpłaty (KP) oraz dowód wypłaty (KW).

Aby sprawdzić swoją wiedzę z tego tematu zaloguj się i

wykup dostęp

Pytania:

  • Czy stan kasy "obecny" nie powinien przedstawiać rzeczywistego stanu kasy (policzone pieniądze)? Co jeśli pieniądze zginęły lub jest ich za dużo w kasie? Wprowadzamy stan rzeczywisty czy oczekiwany?
    Aa4a1603ae25e7e62e3b9135217be60b
    Artur Owczarek
  • Witam, Raport zawsze weryfikowany jest ze stanem rzeczywistym i jeżeli mamy niedobory w kasie należy je ująć w księgach tak by konto "Kasa" odzwierciedlało to co faktycznie posiadamy.
    Fa8cfc8c9b72ca42c8952ba20f513374
    Magdalena Hosiawa (Wykładowca)
Zadaj pytanie lub skomentuj powyższy wykład
dot