Wykład omawia podstawowe obowiązki jakie mamy w trakcie roku jeżeli
chodzi o podatek VAT. Wyjaśnia również na przykładzie jak wypełnić
deklarację VAT - 7.
czy istnieje możliwość uzupełnienia wykładów o praktyczne przykłady i przedstawienie zapisów w PKPiR w sytuacji, gdy przedsiębiorca przez kilka miesięcy osiąga przychody, a w kolejnych miesiącach takich przychodów nie uzyskuje, a jedynie uiszcza składki ZUS. Pomocne byłyby również przykłady rozliczania strat z lat ubiegłych. Proszę także o informację, czy w takiej sytuacji (brak przychodów w danym miesiącu) przedsiębiorca składa deklarację VAT-7, a jeśli tak to jak powinien ją wypełnić. Będę wdzięczna za możliwie szybką odpowiedź.
Pozdrawiam
Marta Buganik
ponad 6 lat
temu
Witam, Gdy przedsiębiorca nie posiada przychodów przez część roku a przez część osiąga nadal rozlicza zaliczki, jeżeli koszty przewyższą przychody to występuje strata, którą można rozliczyć dopiero na zeznaniu rocznym czyli PIT 36 lub PIT 36L. Składanie deklaracji VAT-7 nie jest uzależnione tylko od przychodów ale również od kosztów - rozlicza Pani VAT należny ale również naliczony. Brak przychodów nie oznacza, że nie musimy składać deklaracji VAT.
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk i personalizacji reklamy.
Więcej informacji możesz znaleźć w naszej
Polityce Prywatności