Aby sprawdzić swoją wiedzę z tego tematu zaloguj się i

wykup dostęp

Pytania:

  • Dzień dobry - mam pytanie odnośnie ewidencji wyposażenia. Korzystam w prowadzonej od grudnia 2018 roku działalności z drukarki i laptopa zakupionych przed rozpoczęciem działalności - drukarka w październiku 2018 kosztowała 800 zł, czyli znacznie poniżej wskazanych 1500 zł, a laptop 2,1 tys. zł ok 1,5 roku roku temu (faktur z NIP-em nie posiadam, gdyż wówczas działalności nie było nawet w planie). Jak taka sytuacja ma się do możliwości ujęcia w KUP kosztów zakupu tonera do drukarki nie ujętej w ewidencji wyposażenia oraz czy nakeżałoby wciągać do ewidencji wyposażenia starego już aktualnie laptopa?
    0bbb97ab46506149666d1b3c89a24d42
    Sławomir Kubicki
Zadaj pytanie lub skomentuj powyższy wykład
dot